Jestli tohle “pořekadlo” opravdu funguje, vypadá to na další skvělý rok. Posledních několik dnů roku 2017 se střídalo slunečné počasí s tím deštivým. Dokonce jsme 30.12. historicky poprvé jely za brutálního deště v noci na motorce domů. Jen v šatičkách, bez helmy… Z baru. Do kterýho jsme mimochodem přišly před 17. hod “jen” na kafe. No nějak se to protáhlo… a bylo to boží :)). Ale o tom zase v nějakém jiném článku :).

Na Silvestra nám přijela na 14 dní na dovču návštěva a poslední den roku 2017 jsme oslavili v poklidném duchu. Teda větší část odpoledne jsme strávili v mega dopravních zácpách cestou na a z letiště. Ovšem následný večer nám to dost vynahradil. Vydali jsme se do již výše zmíněného baru na véču a pár drinků na rozjezd. Vzhledem k tomu, že přes den jsme jídlo tak trochu odbývali, protože nebyl čas, v La Pasion jsme si pořádně naplnili bříška. Možná až moc. Objednali jsme si víc věcí a společně je shareovali. Takže v nás skončila např. kuřecí quesadilla, nějaký to tacos, nachos a nebo pizza. Trošku rozdíl oproti chlebíčkům s česnekovou pomazánkou, ale všechno bylo výborný. K tomu pár ciderů, piveček a lichi margaritek a večer jak vyšitý. Při placení jsme nafasovali frkačky a ještě před půlnocí se dostali k nám na vilu. Tam jsme se cpaly vánočním cukrovím, který nám přiletělo až z Česka, míchali jednoho kapitána Morgana s colou za druhým, zpívali, hráli na ukulele a prostě se skvěle bavili, až skoro do 4 do rána. Dokonce i několik ohňostrojů jsme pozorovali z terasy.

Ráno jsme se probudili do krásného a slunečného dne. Po vydatné snídani jsme se vydali na Balangan beach na koupačku a pěkně dlouho jsme řádili ve vlnách, které ten den byly obrovské. Pěkně jsme se nadřeli, ale alespoň nám hezky vytrávilo a my si to štrádovali na Nasi campur do Solo via. Oběd do nás napadal jako do sudu, chvíli jsme si odpočinuli na vile (a někteří se vyřádili v bazénu) a vzhledem k tomu, že po delší době se schylovalo ke krásnému západu slunce, jeli jsme znovu na pláž. A západ jako vždy nezklamal.

Druhý den krásné počasí pokračovalo a my si vyjeli na motorkách k Uluwatu temple. S Kopejdou už jsme tam jednou byly, o tom si můžete přečíst v článku tady. Bylo opravdu vedro, kamarád chytal barvu dobře vařené langusty, tak jsme před plánovaným drinkem v Single finu skočili na Nasi goreng do přilehlého bistra. Houby Nasi goreng, obyčejný školkový rizoto to bylo a ještě jsme za něj vyplázli 35 tisíc rupií. No nikdy více. Od chrámu už jsme pokračovali do zmíněného baru, který se tyčí nad Uluwatu beach a nabízí tak nádherný výhled na pláž i širé moře. Za view jim dáváme 10/10. Objednali jsme si kokosové daiquiri, které si opět zaslouží 10/10. Jediné mínus trochu bylo, že ten den pořádně pařilo slunce a nám se daiquiri rozpouštělo vyšší rychlostí, než jsme stačili upíjet, takže ve výsledku jsme ho měli úplně všude. Ovšem na kvalitě mu to neubralo. Když jsme šlapali schody od pláže k zaparkovaným motorkám, začli jsme špekulovat, jestli alkohol na sluníčku v takovým vedru byl dobrý nápad, protože nám trochu těžkly nohy :)). Ale v pořádku jsme dojeli domů a šli si spravit chuť opět do Solo via, protože lepší Nasi goreng široko daleko nenajdete. Doporučuje 10 z 10 Kopejdiček.

A jako ty dva předchozí, i další den nás přivítal krásný slunečný den. Tentokrát jsme zvolili výlet na Bingin beach a neudělali jsme chybu. Užili jsme si super odpoledne u moře, plavali ve vlnách i když pak jsme trošku bojovali s výstupem z moře. Jako vždy jsem si odnesla pár odřených míst :)) Když jsme pak cestou z večeře viděli, jak zapadá sluníčko, vzali jsme to rovnou přímo na Balangan. Zůstali jsme na útesu a bylo to to nejlepší rozhodnutí, co nás mohlo napadnout. Obloha nám připravila ten nejkrásnější západ slunce, který jsme zatím na Bali kdy zažili. Nebe hrálo všema barvama a kouzlilo nádhernou podívanou. No posuďte sami.

A jestli opravdu platí, že jak na Nový rok, tak po celý rok, myslím, že se můžeme těšit na nádherný rok 2018. Protože ty jeho první dny neměly snad ani jedinou chybičku. Užíváme si krásného počasí, moře, pláží, západů slunce, jídla, svobody a zkrátka všeho, co nám Bali nabízí. Žádný předsevzetí si nedáváme. A vám radíme to stejný. Žijte podle vašich představ, dělejte co vás baví a nestresujte se tím, co byste měli nebo neměli. Prostě jen buďte šťastní. Moc vám všem přejeme, ať je i váš rok 2018 plný nádherných a nezapomenutelných okamžiků.